Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 22, 2011

Request

Jeng..jeng..jeng…
Saya buat 1 request pada muchit…
Saya sangat tertarik dengan 1 binatang nie..
Bila saya ternampak kawan saya peliharanya…

Wah puteri ikan nak pelihara…
Kali ni nak pelihara binatang berbulu pula yeaa..
Ada berani ke??

Binatang pe?? 


Ni la binatang yang saya maksudkan…
Yea saya tahu di rumah klang saya ada 2 ekor..
Putih dan ibu…
Tapi yang nie saya nak pelihara di rumah pj..

Siap berjanji saya pergi kerja saya akan masukkan nye ke dalam kandang dan letak di bilik atas…
Akan jaga dan tak akan lepaskannya di lua…
Kawasan rumah saya sangat bahaya banyak kenderaan keluar masuk..
Tapi camner yea saya sangat geli untuk mengangkat najisnya??

Muchit suruh saya buat pilihan sama ada PSP+Ipad or Seekor kucing??
Takpe saya akan terus memujuk muchit saya!!

No comments: