Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 21, 2011

Gusi Ku Bengkak Lagi!!

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS7MoV2lKVPGxo_h2aqSDnnP_uwX22WTT7C32GVWP_W9h3Jpwrs




Sejak seminggu ni saya mengalami sakit gigi yang sangat2 teruk...
3-4 tahun lepas saya pernah buat 1 rawatan gigi...
doktor kata rawatan akar...
tapi saya sendiri kurang pastu...
hampir mencecah RM400 
setahun selepas tu yang mengalami operation membuang semua gigi geraham saya...
habis kesemua gigi geraham telah selamat saya buang..

percaya atau tidak pembedahan tu mengambil masa lebih kurang 2-3 jam...
time tu saya memang tak sedarkan diri...
nasib baik saya buat Operation di Hospital Swasta...
Seri Kota Medical Centre
kalau kerajaan tak tahula camne keadaan saya...
terima kasih pada yang sudi menjaga saya...

Dan hari ni saya nye kesan jahitan tetiba terasa sakit kembali...
ada sikit bengkak di tepi gusi...
Doctor kata kemungkinan saya kena buat operation lagi sekali...
sebab rawatan akar hanya mampu bertahan lebih kurang 3 tahun...
tak sanggup rasanya...
if itu je jalan yang terbaik untuk gigi saya...
seboleh2nya saya tak nak hospital kerajaan...

Segala keputusan sabtu ni...
thank Muchit sebab sanggup temankan princess..
semakin hari semakin bedebar...


P palang S : Dear!! klu wat operation mulut bley tak princess BOTAKkan rambut?? mau kasi gempak sikit!!


No comments: