Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 21, 2011

Percutian Di Cancel Vs Percutian Diteruskan

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS7MoV2lKVPGxo_h2aqSDnnP_uwX22WTT7C32GVWP_W9h3Jpwrs


Bila ada masa terluang je akan saya update blog sebanyak yang mungkin..
kesibukan saya sekarang seolah2 mencemburi saya...
sibuk dengan urusan perniagaan kecil2lan..
kerjaya...
anakda tersayang...
seolah2 masa tidak mencukupi untuk saya...

Seperti biasa bila ada cuti umum...
otak saya pasti memikirkan sesuatu...
Bercuti la pilihan saya untuk menenangkan fikiran...
di sebabkan cuti awal bulan May begitu la...
30April -2May 
Saya plan nak ajak muchit bercuti...
Bia tak jauh asalkan kami berjalan...

Alhamdulilah...
segala permintaan saya untuk bercuti walaupun dalam malaysia...
muchit mampu tunaikan...
maka dengan ini tiadala mood bercuti tu datang sebab saya pasti setiap percutian yang lama..
Kami pasti ada plan untuk bercuti..

tapi sayangnya saya terpaksa membatalkan niat itu..
atas sebab ummi da buat plan nak pergi bercuti...
destinasi di rahsiakan...
tiada sapa yang tahu selain ummi sendiri...

Tiada sebarang tanda2 denstinasi ke mane..
puas saya bertanya..
ada laut?? 
Jawapan ummi hanya satu "RAHSIA"
Sejuk tak tempat tu?? masih sama " RAHSIA"
Walaupun saya cuba katakan if sejuk saya nak beli sweater baru...
dan if ada pantai saya mau bawa selua pendek...
jawapan yang mampu ummi katakan...
"Beli dan bawa sahaja."

Bangganya saya sebab ummi boleh merancangan percutian tanpa bantuan anak2nya...
apa yang nak di surprise kan saya sendiri tidak pasti...
dan yang paling penting saya gembira walaupun saya tertanya2 di manakah destinasi yang ummi nak bawa kami kali ni...

For muchit
Next plan kite bulan June ok..
sorry 2 bulan tiada percutian...


P palang S: Menghitung Hari!!

No comments: