Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 21, 2011

New Carrier -CupCakes-

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS7MoV2lKVPGxo_h2aqSDnnP_uwX22WTT7C32GVWP_W9h3Jpwrs

Sejak dua menjak ni saya memang sangat sibuk...
baru mempelajari pelajaran baru...
men pertik kan sedikit demi sedikit...
terima kasih pada yang sudi memberi dorongan dan ajaran...
segala jasa kalian saya tetapkan kenang...

Apa yang saya sibuk sejak dua menjak ni...
apa yang saya pelajari???
Perniagaan kecil2lan yang baru saya urusakan...
berkat ingin belajar saya dan mencuba...
alhamdulilah...
inila hasilnya...





Homemade Cakes and Cuppies..
Please call/ email / pm thrugh my inbox for further info.. 
Freshly homemade cakes and such....
Email : puteri_gemini82@yahoo.com 

 Note : All pics uploaded are courtesy of PrincesSara Cakes. 
Pls ask for permission for re-publish photos. 
Re-publish photos are allowed for non-profit purposes.TQ

P palang S: Thanx pada yang sudi mengorder!!

No comments: