Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 30, 2011

OpErAsI MeNgEmAs rUmAh (tInGkAt aTaS)

Rutin harian saya semakin bertambah sejak kami decide nak tukar bilik tidur…
Sebelum ni kami tidur di tingkat bawah..
3 bilik di atas kami jadikan stor, bilik simpan baju2 saya dan bilik sidai baju…
untuk menukar angin…
bilik bawah kami sediakan untuk untie bila dia datang 2minggu sekali…
bilik pakaian saya terpaksa dijadikan bilik sidai baju…
sebab bilik tu begitu dekat dengan cahaya matahari..
bilik stor di tukarkan jadi bilik simpanan baju2 saya…
dan bilik sidai baju kami jadikan bilik tidur baru kami…

Maka segalanya kena la di ubahkan…
Terutama di bilik pakaian saya…
Operasi membuang dan menyimpan barang2…
Memasukan set bilik tidur…
Memasukan barang2 saya ke bilik baru…

Bilik tidur kami akan bertukar colour…
Muchit memilih colour chocolate…
Semua kena di settelkan sebelum bulan puasa…
Sebelum barang2 bilik tidur kami sampai…
Sebelum aircon di pasang…

Berharap segala kelengkapan atas dan bawah dapat di selesaikan sebelum bulan puasa…



No comments: