Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 30, 2011

Ikan PatIn MaSak LeMaK TemPoYak


 http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS7MoV2lKVPGxo_h2aqSDnnP_uwX22WTT7C32GVWP_W9h3Jpwrs 

 
Sejak dua menjak ni saya teringin sangat2 nak makan masak lemak tempoyak
ikan patin…
Mungkin sebab ramai orang jual durian…
Kalau kat pasar malam bukan bau durian je menyusuk idung saya…

 Tapi bau tempoyak yang selalu membuka selera makan saya…
tempoyak ada baik nye buat sendiri dari beli kat kedai..
Sebab kebanyakkan tempoyak yang di jual bukan la 100% dari pada durian
Yang saya tahu ada yang mencampurkan pisang…
Biasala meniagakan nak maju cepat je…

Saya da g makan kat Sri Bidara…
Tapi masakan tempoyak ikan patin restaurant tu tak membuka selera saya langsung…
Tak nafikan bukan semua orang reti masak ikan yang hanyir tu…
Kadang2 nampak pada lauk sungguh menyelerakan tapi bila makan…

Selera makan saya secara automatic tertutup sebab hanyir ikan tu masih ada…
Andai saya dapat makan lauk ikan patin tu yang mampu membuka selera saya…
Saya terpaksala membatalkan diet..
Demi mu “ Ikan Patin Masak lemak tempoyak


No comments: