Daisypath Anniversary tickers

Saturday, June 18, 2011

Enggagedment Zatil Hidayah & Khairol Messi

12  June 2011
Pertunang Zatil Hidayah & Khairol Messi

Agak teperanjat bila saya dapat jemputan ke pertunangan seorang kawan rapat saya..
Yea mungkin saya agak lagi teperanjat dengan perubahannya..
rasa nya bukan lama sangat pun tak jumpa dia..
tapi yea kan kite hanya merancangan dan Allah yang menentukan...

Bukan saya je akan teperanjat dan yang mengenalinya pun akan tperanjat juga...
lagi2 orang yang selalu sangat menterjah ke blog saya ni kan..
thank sebab sudi membaca kisah hikayat saya...
kamu masih prihatin tetang cerita saya...

setiap perubahan dia saya amat bangga...
mungkin dsebabkan percintaan dorang hanya insan2 terdekat je yang mengetahui..
da sebagai kawan saya sentiasa mendoakan yang terbaik untuk kebahgian kamu..

di sebabkan saya tak dapat hadiri ke majlis tu maka saya menciplak la photo2 di laman wed muka buku saya..
maila kite melayan photo je ok.





No comments: