Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 05, 2011

usiamu semakin meningkat

Assalammualaikum...
Tiada kerja yang hendak di buat di pagi hari ahad....
maka saya menterjah la laptop ni dari 1 folder ke 1 folder....
Tiba2 saya terjumpa 1 video yang sangat lama.,..
terasa bahgianye bila si Princess Qifah masih kecik....
menengok telatahnya...
gelagat yang mencuitkan hati...
if dapat saya undurkan masa lalu itu yang pertama saya impikan...

sayangnya saya tak dapat nak share di sini...
bia la ia nye di simpan sebagai kenangan....
kenangan yang sentiasa ada dalam hati...
tak pernah walaupun sedikitpun saya membuangnya...
bukan untuk memcuba tapi saya yang tak mahu kehilangan kenangan itu...

Tapi sayangnya saya tak mampu mengubah memori lama...
memori yang sangat membahgiakan...
walaupun kepahitan yang selalu saya rasai tapi secara jujurnya...
kemanisan masih ada...




Diam tak diam princess "Qifah" da menjakau 7 tahun...
rasa cam baru je bersalinkan die...
yang paling penting dan alhamdulilah...
saya tak merasa kesakitan yang lama....
hanya 15 mins sebelum besalin...

No comments: