Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 20, 2011

Kesian dengan KAMU

Hari ni saya nak story mory sikit la. Maaf pada yang terasa dan yang dah terasa tu nak cuba menafikan harap2 penafian anda itu berjaya la.. tapi cerita ni takde langsung kena mengena antara yang hidup mau pun yang da meninggal dunia. If ade pun mungkin secara kebetulan. Kenapa saya tinggalkan pesanan ini sebelum meneruskan perengan baru sebabnya saya tahu awak masih membaca dan mengupdate cerita saya. Pastu jangan update status kat Facebook dan Tweet yeaa..

Tak tahu nak start dari mane dulu sebab banyak sangat yang saya nak share.
Takpe if saya tak mengikut susunan yeaa… Makin gempak bila de orang da hadiahkan hp blackberry kan…tak dapat Iphone,Blackberry pun ok gakla. Yea blackberry semakin murah so semua orang mampu.lainla time mula2 di keluarkan.
Kalau orang da bagi hadiah kawan ke maknenya?? Kalau saya takde maknenya nak bagi seorang kawan yang pernah marah, maki hamun saya sebuah HP Blackberry. Scandal cakap je scandal.. pernah ker orang2 sekeliling anda jeles?? Rasanya orang sekeliling anda lagi mampu untuk punyai sesuatu dari anda yang meminta ehsan orang2 lain.

Upsss maaf…
Orang2 lain tu memainkan peranan orang ramai
If im not mistaken saya rasa orang yang men peranan tu hanya la 3 orang
Dan tak tahu la if de lagi mangsa2 anda.

Kiri kanan anda nak sapukan… depan belakang pun sapu gak la nampaknya..
Sikit pun saya tak heran tapi tolongla bila orang bertanya jawap dengan jujur..
Bukan hanya katakan ini or itu semua adalah dari hasil duit gaji anda.
Tak mampu buatla cara tak mampu. So sekarang da boleh la berBBM yea?? Congrate2 sebab berjaya memiliki Blackberry.walaupun terpaksa meminta dari orangkan. Bukan masalah blackberry yang di pertikaikan tapi masalahnya kenapa anda perlu permainkan ramai hati??

Untuk kesenangan keluarga anda?? Yea saya tahu tahap kemampuan keluarga anda tapi jangan anda gunakan untuk kesenangan keluarga dengan mengkhianati hati orang dan perasaan kawan2. Perasan tak sape je yang masih tinggal bersama anda??
Dasar perempuan jenis apakah anda??
Laptop baru.. wow beli sendiri ke?? Hasil duit gaji?? Berani bersumpah?? Jangan men ngan sumpah kawan sebab kalau tak, sumpahan tu nanti de lak yang terkena kat kaum kerabat kamu.. bahaya2…
Cukup2la… duit berjalan nak bawa family g holiday upss bukan holiday tapi nak tengok adik konvo minta simpati orang. Walaupun awak pergi kesana bukan dengan si penderma tu. Dasar orang tak reti malu lah awak ni.

Kantoi – wow best tak kantoi mandi bersama?? Tolong mandi kan yea?? Saya pun nak gakla orang mandikan… upsss terlebih sudah maaf saya bukan perempuan seperti itu. Orang bodoh je yang tak tahu hakikat sebenar.
Sekarang awak happy dan tunggula bila kejatuhan awak pulak.
Tak yahla nak kisses2 dalam wad memalukan. Habis semua jururawat berkata2. nasib baikla anda bukan kawan saya lagi. Kalau tak mesti saya malukan  perangai anda begitu.
Jangan ingat saya tak tahu perihal anda di dalam wad tingkat 4

Belum lagi bab bergambar…  bergambar bercium2an…
Pastu kata la pic tu di edit ..
Awak tu artis ke orang nak edit nak jatuhkan awak??

Tak habis2kan awak nak menafikan semua2 benda ni…
nasib baikla saya ni tak cam awak sangkakan. Dulu saya pernah mengharapkan if 1 day saya dengar cerita pasal anda saya mahukan cerita yang baik2 saja tentang awak. Tapi sayang belum setahun bermacam2 cerita menjijikkan saya dengari. anda ni jenis apa kan..
So mane hp nokia yang di hadiahkan tu gak?? Bukan awak beli sendirikan.

Da dapat handbeg..
Da dapat hp Nokia, blackberry
Pasni pe lagi yea??
Jangan cakap tu hasil duit gaji sendiri

P palang S : kesian sungguh mak kamu dapat anak seperti kamu(nauzubilla)

No comments: