Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 10, 2011

Wali Band

16 July 2011
Stadium tertutup Nilai

Sebenarnya perjalanan ke konsert wali band tak pernah di rancang
Sedang saya melepakkan diri di paparich bersama seorang sahabat tiba2 saya dapat panggilan untuk ke Konsert Wali Band
Nasib baikla saya dapat tiket free
Kami dapat 3 keping rm300
Dan 3 keping rm100

Confirm2 la tempat duduk di asingkan.
Tapi mungkin rezeki kamikan
Kami dapat duduk setempat bersama kawan2 yang lain
Dan yang lagi 3 terpaksa kami campakkan ke belakang atas sebab tempat tak cukup

Odw ke nilai sepanjang jalan kami berkaraoke di dalam kereta
Saya yang tak tahu lagu da ley nyanyi sama sebab semuanye ade lirik
Konsert yang tak memberikan saya apa2 kepuasan
Mungkin sebab saya tak ley rasai suasana macam di dalam sebuah konsert
Tapi banyak yang mencuit hati

Lagi yang mencuit hati saya kawan2 saya yang tercampak di belakang tu duduk betul2 bersebelahan dengan yang saya rasa tak patut jumpa
Tapi apa saya kesahkan
Kata pun konser takdela sampai nak kuakan status “Nak makan”
Kebuluran sangat kot sampai nak makan orang
What ever is
Saya happy sebab saya tahu pe yang tersurat di raup wajah seseorang

Selesai activity kami meneruskan perjalanan makan malam bersama Wali band di Allson Hotel

  

No comments: