Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 20, 2011

LanGkaWi Oh PuLaU LaNgKaWi!!!




Langkawi 20June –24 June 2011

Alhamdulilah penerbangan saya selamat pergi dan balik…
Terima kasih banyak2 buat muchit sebab menjadikan hari kelahiran saya sangat bermakna…

Pernah satu ketika dulu saya menyuarakan yang tahun ini bukan tahun untuk saya menyambut ulangtahun lagi..
Mungkin saya rasa usia saya semakin meningkat..
Tak perlu lagi sambutan tersebut..
Tapi di sebabkan muchit yang merancang segala2nya..
Percutian selama 4 hari 3 malam…

Saya di terbang ke seberang pulau yang jauh dari Pusat Bandar Kuala Lumpur..
Bukan negara seberang yea...
Maka feel naik ferry ke pulau tersebut tak la saya dapat rasai..
Tapi saya tak la kempunan sebab saya pernah ke sana 3tahun lepas.
Dan pernah merasai suasana itu…

20 June 
Kami berlepas ke Langkawi pada 1130am
Dan sampai pada pukul 1245pm
Check in di Awana Proto Malai
 Berehat seketika…
Cuaca yang sangat panas mencecah 32darjah
Tanpa membuang masa perjalan mesti di teruskan..
Destinasi pertama ke Mahkam Mahsuri..


Makan malam yang di sponsor by Muchit..
 21 June
Island hopping (9am-1pm)
Perjalanan dari 1 pulau ke 1 pulau

  • Dayang Bunting 
  • Pulau Beras Basah
  • Pulau Helang





Berehat seketika..
Makan tengahari di Telaga Tujuh..
Kalau saya di beri peluang saya tak akan ke sana lagi..
Percaya atau tidak saya berjaya menaiki 362 anak tangga..
Mau rasanye kaki saya tercabut..

Perjalanan masih di teruskan…
Ke Cable Car Oriental Village


22 June
activity semakin berkurangan..
rasanye semua tempat da saya lawati…
dan arini operasi membeli belah..
kalau ikutkan hati nak je ambil semua yang saya nampak menarik..
tapi sayangnya saya bukan naik kereta so segala keinginan terpaksala di terhadkan..
membeli chocolate yang dengan harga yang sangat2 berbeza..
membeli chocolate yang takde di KL
if lebih kurang niat tu di simpankan..

23 June
destinasi terakhir..
Ke beras terbakar..

dataran helang..


Pelepasan pulang pukul 5pm..
Dan akhirnya sampai ke destinasi pukul 615pm
Alhamdulilah segalanya sampai dengan selamat..




P palang S : next destinations?

No comments: