Daisypath Anniversary tickers

Sunday, July 03, 2011

Kemalangan di Sg Choh , Rawang.

Assalammualaikum..
cam saya pernah katakan saya sangat sibuk dan hari ni peluang untuk saya buka muka buku saya...
dan setiap kali saya buka ada je cerita menarik..
tapi kali ni cerita yang sangat menyedihkan hati saya...

saya pernah baca surat khabar kisah kemalangan teruk yang berlaku di Sg Choh Rawang..
tak pernah langsung dan tak terfikir insan yang menimpa kemalangan itu adalah orang yang saya kenali...
mungkin kami tak rapat tapi saya kenalinya...
Kakak Nor Azian Bt Abd Aziz
telah pergi selama2nya ketika dalam perjalanan ke hospital...
semoga rohnye di cucuri rahmat
Abg ady yang ada di saat ianye menghembuskan nafas terkahir...
dan inila kali terakhir arwah menyambut hari kelahirannya...
2 March 2011




Kancil & Sonata
Kancil Menghala ke Sg Buaya
Sonata menghala ke Sg Choh

AL-FATHIHA.

P palang S : Abg!! adik sentiasa ada dcc abg... kuatkan hati tabahkan segalanya... ini dugaan!!
semoga rohnya di cucuri rahmad...

No comments: