Daisypath Anniversary tickers

Sunday, July 03, 2011

Smakin bertambah urusan kerja ku!! tapi kenape di situ???????

Assalammualaikum...
terasa sangat  lama bila saya tak mengupdate blog ni...
tapi rasanye lagi lama bila saya tak online muka buku saya...
kesibukkan melanda di jiwa...

sejak dua menjak saya di berikan tugasan baru untuk menguruskan  
Hostel Mentari 2 
yang berdekatan PJS3..
jadi segala urusan yang saya rasa belum selesai saya utamakan dahulu...

Bukan senang kalau berurusan dengan kaum2 yang saya tak pernah suka..
lagi2 lorat bahasanya...
maaf saya bukan menghina tapi tu hakikat sebenarnya..
andai saya tak de berurusan dengan mereka...
jangan harap untuk saya berkata2...
insyallah hanya senyuman saya mampu berikan...

andai ada yang cuba memandang saya tanpa berkelip..
rasanya orang2 itu da bersedia untuk mendengar saya menjerit...
bukan saya pinta tapi urusan kerja dan pergaulan dengan mereka kami perlukan batasan..

sebab kerja saya patuhi...
Lagi2 keselesaan untuk ke Hostel tersebut buat saya rasa lagi tekanan...
nasib baikla saya tak duk kawasan begitu...
walaupun tempat tu baru saje di bena 
tapi 
ahli2 jawatan kuasa yang berlagak cam bagus2 je buat saya jadi semakin meluat untuk ke sana...
saya harap sangat2 nak buah saya tak buat perkara yang tak berfaedah...
terutama mengadakan pe2 hubungan dengan orang2 yang saya kenali di sana...
berpuluh2 kali rasa bagi amaran dan di mane tempat, rupa, dah saya kemukakan pada mereka semasa perkenalan hari pertama hingga hari ke 7...

semoga segala urusan saya berjalan dengan lancar...

P palang S : Kenapa la banyak2 hostel di situ yang saya kena handle...


No comments: