Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 10, 2011

Lu Makan CiLi Lu la rasa P.E.D.A.Snye

Assalammualaikum
Kembali lagi ke blog kesayangan saya
Cam pernah saya katakan saya punya blog saya... 
punya suka apa yang nak update
Kalau masih tak terang lagi sila2 la tengok cartoon yang tentera di sebelah kiri anda
Sekian!!!

Btw thank a lot yang masih menterjah blog saya
Masih mahu tau akan perihal segala activity saya
Bangganye saya!!!
sebab ternyata disini anda masih mengambil berat tentang saya
atau di tukar name anda adalah seorang yang 
suka menjaga tepi kain orang”
Dan paling senang untuk di sebut 
“Kepochi”

Jangan nak meroyan di mane je laman web social ini
Walaupun di blogspot
Muka buku kalian
Or yang terbaru ber”tweet”
Selagi saya tak teterakan nama anggap saja coretan ini tiada kena mengena dengan kalian

Saya pernah katakan segala yang saya luahkan adalah sesuatu yang saya anggap sebagai pengetahuan AM
Cuma saya tak menilaikan taraf hidup saya dengan siapa saje
Kalau nak di ikutkan riak saya
Yea saya lagi senang dari org utama cerita ini
Tapi saya tahu ALLAH tidak menyukai umatnye beriak antara satu sama lain

Saya bersyukur sangat dengan apa yang saya ada
Saya ada keluarga yang mampu untuk menaggung sara hidup saya bila saya memerlukan mereka.
Saya masih mempunyai keluarga yang menyayangi saya
Dan tidak perlu menyusahkan saya untuk kepenting mereka
Dan paling penting saya tidak perlu meminta simpati dari orang2 sekeliling saya.

Maaf la andai ade yang terasa
Siapa makan cili dia la merasa PEDASnya…
Kalau yang terasa nak kata TIDAK untuk statement ini..
Silakan saya tak pernah melarang…

No comments: