Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 10, 2011

Welcome to 3 series Mr. Ultraman Taro

Birthday : Im Ultraman Taro
Theme : Bebas
Place : Bora Asmara 



Setelah seminggu segalanya di rancang dalam diam
Dan terima kasih yang masih sudi bekerjasama
Akhirnya perancangan yang saya aturkan telah berjalan dengan lancar
Alhamdulilah

Plan pertama nak buat birthday surprise selepas im balik dari sabah
Restaurant terpilih yang pertama “4Happy season Restaurant”
Malangnya restaurant tu telah di ubah suai
Dan tempat pilihan ke 2 “Bora Ombak Ampang”
Kali ni restaurant tersebut telah di booking untuk majlis perkahwinan
Dan restaurant pilihan terakhir “Bora Asmara”



Saya tau im terasa sangat bila saya masih tak wish birthdaynya
Bukan saya lupa tak saya sengaje buat2 lupa
Walaupun kami berhubung di siang hari
Dan yang buat saya rasa sangat puas hati bila saya berjaya buatkan surprise yang saya rancangkan berape minggu je


Walaupun bukan seperti yang rancangkan tapi saya happy sebab masih ada yang sudi bkerjasama untuk menjayakan rancangan saya




No comments: