Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 15, 2011

Pertemuan 2 insan


Setelah sekian lama tidak bersua..
tak la lama sangat rasanya baru je beberapa bulan tidak bersua muka..
akhirnya saya berjaya menemukan mereka semula..
memang terlalu banyak dugaan...
dan terlalu banyak sangat kenangan pahit dan manis..

Bagi saya selagi seseorang itu masih boleh berubah
kenapa kite sebagai manusia tidak memberinya peluang untuk terus berubah??
terutama perubahan yang berkaitan darah daging...
alhamdulilah sebab saya di kelilingi insan2 yang sentiasa memberikan saya sokongon...
meletakkan kepercayaan sepenuhnya kepada saya...

Kami bertemu kembali di Empire Subang Jaya
Tujuan utama untuk berShopping untuk anak tersayang...
di sebabkan Esprit dan Roxy takde di sana
so kami hanya berbuka di Kenny Rogers
selesai makan kami meneruskan perjalanan ke Sunway Pyramid
Syukur apa yang kami cari dapat walaupun masa tersangatla suntuk...






No comments: