Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 16, 2011

Tiada Logika

Good Morning..
salam di pagi Selasa..
meluangkan sedikit masa..
perancangan untuk menduga seseorang akhirnya berjaya saya lakukan...
terjawap setiap persoalan...

terselahla kebijaksanaan si Polan ni...
bila saya cuba uji si polan ni dengan 1 cerita menarik..
confirm la menarik kalau tak mestila si polan ni tak menyampaikan...
dan yang tahu cerita menarik ni hanya saya dan si polan itu...

saya mendengar setiap cerita2nya..
dari melahirkan tak datang melawat
bila senang lupa si Polan ni..
dan macm2 lagila dan saya hanya bercerita yang menarik itu..
memang saya saje adakan cerita itu sebab naluri saya terlalu yakin cerita ini akan di sampaikan..
puas saya berfikir untuk create cerita yang menarik..
dan akhirnya saya berjaya...

terang2 blog saya sebelum ni 
menyatakan saya bkerja dalam bidang perindustrian
mengarrage pekerja2 asing yang tinggal di Desa Mentari..
yang terang2an pekerja asing tak boleh ada ape2 hubungan dengan PERKESO mahu pun KWSP
dan bidang pekerjaan saya tiada kena mengena dengan pendapatan bulanan 
dengan secara logiknya siapa saya untuk membuka file seseorang untuk mengetahui gaji bulanan??
apa keuntungan saya dapat if saya ketahui gaji seseorang??
lainla kalau saya tau gaji muchit saya
mahu pun keluarga saya...
rasanye ada gak faedahnya...

Pandai menyampai tapi tak boleh guna akal dan fikiran..
mungkin kecetekkan akal ni la jadi pada keadaannya
kalau nak menyampai tolong selidik dahulu..
baru je dapat satu ujian camtu...
da jadi penyampai terhebat...
btw congratulation sebab berjaya membuatkan saya lebih yakin siapa anda..

kejadian yang lepas membuatkan saya lebih berhati2 dengan anda..
bukan untuk bermusuhi tapi saya hanya perlu berhati2.
tak salah berkawan tapi berjaga2 lebih penting..
terima kasih sekali lagi sebab berjaya buktikan sape anda
dan hakikatnya anda tak pernah berubah...

No comments: