Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 27, 2011

akhirnya ku temui jua

24hb Sept 2011

Pukul 4pm Whatsapp dari  Mr.Lala suh saya siap2 sebab dia baru je balik dari kerja...
then nak bawa saya g umah kenalan lama.. Angah KJ... ati melonjak gembira sebab da lama sangat tak jumpa angah tapi lagi lama tak jumpa eija. Lebih kurang dalam 5.45pm Mr.Lala
call da nak sampai kawasan rumah... kelam kelibut saya di buatnya... mane nak buka lampu tangga.. mane nak tutup pintu kayu..grill dan pintu pagar...Ni gara2 siap lambatla... ingat saya cam dulu2 semuanya exprise
boleh siap dalam masa singkat...ha sekarang ambil ko pandan muka...
Kereta baiknye parking depan pintu pagar... toleh2 dalam kereta de gadis melayu duk depan...
1001 persoalan kot... naik kereta teruskan perjalanan....tak nak tau sape duk depan tu... wat kepala sendiri tiba2 gadis melayu tu ley cakap HYE!! Dam... ko rupanya.... dunia2 kecikla sangat...
rupa2nya kawan saya di zaman kegemilangan... lama gile siot tak jumpa last jumpa tahun 2006 cubala bayangkan berape tahun kami terpisah... finaly Mr.lala menemukan kami kembali...alhamdulilah..
wah bila da jumpa macam2 la cerita menarik di kongsikan... paling memeranjatkan saya partner dia juga kawan saya...nak update pic partner dia takde la pulak sebab time kami snap2 pic si partner ni kepenatan baru je balik kerja... btw saya nak gtau juga sape orangnya..ADIB BOTAK A.K.A ADIB SKUTER(ko kenal?? mestila kawan ko gakkan??) kecik sangat siot dunia nie...
lepak umah angah agak lama sebab nak tunggu Mr.Adib balik kerja around kul 7... dan perjalanan terus ke destinasi wangsa melawati iaitu kawan lama kami...since Lya Popsy ni sekolah lagi... bila kawan bertemu kawan hangat pembicaraan... paling happy sebab dapat jumpa mak abah ngan kak yan (Family lya)
paling hangat cerita terkini... halwe telinga yang sangat menyeronokkan!! 





Me ngan Shima
Me & Mr. Lala melendingkan diri di depan kereta sebelum pulang...


Ni pic selepas saya tahu shima a.k.a azza yang duk depan!!


No comments: