Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 29, 2011

Open House Lya Popsy $ Iyzan

Assalammualaikum...
Sambung cerita open house di rumah Lya popsy...
rakan semakan kenakalan saya..
selepas berborak 1 cerita ke 1cerita... 
1 gosip ke 1gosip 
pelbagai halwe telinga yang enak dan kelakar di dengari...
saya selaku kawan yang masih banyak jemputan maka saya memohon keizinan untuk pulang...

Tiba2 iyzan hulurkan duit raya ngan paper beg yang berisi Yassin ngan Air Yassin...
alhamdulilah...
de rezeki raya untuk saya dan rakan2...
bukan saya je dapat duit raya tau semua tetamu yang hadir yang bersalam ngan iyzan pasti akan dapat dan jumpa yang sama...
Tiba2 Puan Nana cakap...
Bukala sampul tu nak snap pic...
kalau ikutkan adat memang tak baik...
tapi iyzan ngan lya pun menggalakan maka saya dan shima yang membukanya...
sebagai wakil...
jeng...jeng...jeng....
moh2 layan pic kalau nk tau berape kami dapat...
Ini sampul raya kami...


Ni duit raya kami dari iyzan...
shima cakap egkau adooo??


kami la tetamu yang terakhir...

pose terakhir seblum kami pulang....


P palang S : Mood malas edit Pic....

No comments: