Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 19, 2011

Happy Bithday Sista Lynn

15 Sept
Siang tu saya MC sebab demam..
selama saya bekerja ni yang ke 2 kali saya MC.
cayok la....
tp bukan cerita ni yang saya nak sharekan...

Dari pagi sampai petang badan panas..
makan ubat terus lena tido...
tapi bertawakal sebab saya da berjanji ngan Mr. Lala
nak kua pergi celebrate birthday Sista Azlin
harap sangat demam saya kebah dengan cepat

Alhamdulilah...
cam tau2 je suhu badan saya kan..
kul 6 lebih da sihat walafiat...
terus atur plan cam yang telah di janjikan...

Sampai di Medan selera "Aroma Ikan Bakar -Jeram"
sista linn da sampai..
Btw sista linn tak tahu yang kami datang bertujuan...
ingat setakat makan raya..

walaupun sista linn tak lama ngan kami 
atas sebab2 tertentu tapi segala makanan berjaya Mr.Lala, saya dan kakak Fareast habis kan
alhamdulilah...
tiada pembazirkan...

Lebih kureng kul 1am
saya selamat sampai ke rumah.



No comments: