Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 14, 2011

Puan Besar Birthday

30 Oct 2011

Assalammualaikum...

Alhamdulilah segala suprise  untuk Puan Besar berjaya saya lakukan tanpa pengetahuannya...
Segala masakan di sediakan oleh Muchit sendiri
saya selaku memainkan peranan hanya jadi pembantu di belakang takbir...

Seperti di rancang tepat pada waktunya
para jemputan sampai...
walaupun yang di rancangan dengan pengetahuan Puan Besar yang hadir adalah kawan2 saya yang datang dari jauh...
tapi sebenarnya sebaliknya...

Cucu yang baru habis PHD dari Island juga saya jemput
walaupun baru je sampai ke tanah air
dari pelusuk negeri berjaya menjemputnya
syukur alhamdulilah

 Muffin Angry Bird hasil tanganku sendiri...

Fruit Tart hasil tunjuk ajar Daisy...
Thank You so Much
Mini Puff sadin -Secret Recipe-
Tak sampai 10 minit 100pcs da habis di makan...

Fruit Salad perasa Starwberry

Yang ni pun Fruit Salad gak tapi perisa apa saya tak pasti lak,,,
semua perisa hasil ciptaan muchit saya

Caramel puding di sediakan oleh Maksu Muchit

Cheese cakes sponsor by staff Muchit..

Selesai segalanya kami bersembayang berjemaah..
bukan senang nak dapat berjemaah bersama2..
tapi keadaan tak mengizinkan saya...
so yang snap pic cicit Puan Besar sembayang...


Sempat pandang pakcik kecik ni..
tapi okeyla de gak niat nak bersembayang gakkan...

Si pakcik kecik menahan gelak....

Tengok la cara die bersujud..
sangat mencuitkan hati saya...

P palang S : Pic ummi n abah tak dapat nak snap sbb mereka datang agak sikit lewat...

No comments: