Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 16, 2011

hANGoUT wIF mY pRinCeSs "ThaQiFaH"

Assalammualaikum...

11 December 2011

bila ratu hati saya mula mengrequest untuk menonton wayang
“Ombak Rindu”
saya sendiri tidak pasti patut ke saya bawa si kecik ni menonton cerita2 sebegini
walaupun saya dan keluarga SUDAH BIASA  menonton wayang..
Bukan itu penghalangnya
tapi jalan cerita ni agak berlainan unsur2nya..

lebih kureng pukul 5pm saya dan Princess “Qifah”
da berada di Midvalley
layankan je cerita “Ombak Rindu”
tapi malangnya tiket da habis sebelum sampai waktu tontonan…
sedih sey… 
da 2 kali kot jadi cmni kat saya…

Pujuk Princess “Qifah” tengok cerita “Misteri Jalan Lama”
But seriously cerita ini sangat membosankan..
Perjalanan tetap di teruskan…
Boleh di katakana habis 1 midvalley kami berpusing2 
sementara menunggu waktu untuk mengambil  si Muchit …
 

No comments: