Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 16, 2011

- Break Off Party -

 Assalammualaikum..

9 December 2011
Garden Restaurant Sunway Pyramid
20.00 – 23.00


Selepas kepenatan di siang hari..
Terpaksa meneruskan activity yang telah di jemput di malam hari pulak.
Kepenatan terselah di raup wajah saya..
Cuba gagahi diri untuk kenalan lama…

Seperti biasa janji melayu 8pm
Tapi saya sampai ke destinasi lebih kureng pukul 915pm
Terasa macam REUNION sekolah la pulak
Majority nye semua kawan2 sekolah saya
Baik senior mahu pun  junior

Okey2 tukar cerita..
Bukan cerita reunion yang nak di sharekan
Act tak tahu nak cakap ni celebrate pe..
Kalau ikutkan maksud party ni
“Break Off Party”
tapi kalau tengok pic memang macam celebrate “Anniversary”
dan sebenarnye last “Anniversary”

dan selalunya orangkan celebrate anniversary untuk tahun2 seterusnya
tetapi kali ini sedikit kelainan…
dan paling mustahil “Break Off” dalam keadaan yang mengHappykan
tapi mungkin juga 1 dalam sejuta
I’m wish benda2 ni jadi pada saya..

So mehla kite layan2 pic..
Tak banyak pic snap pun sebab saya kepenatan..
Walaupun sedia maklum saya orang yang sangat suka bergambar..



No comments: