Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 04, 2011

Ombak Rindu

ASSALAMMUALAIKUM



01 December  2011

Di sebabkan muchit cuti maka saya dengan senang hati ingin menontot cerita "OMBAK RINDU"
cerita akan di tayangkan pada pukul 9.40pm
ramai sangat yang kata cerita ni saya menarik  so saya mula berada di Pyramid pukul 8.00pm 
beartur punyala beratur lastly sampai2 counter beli tiket "Ombak Rindu" 
da habis di jual...
Dam.. Sedih gile OKey...
tapi saya terus membeli untuk midnite keesokkan harinya...

02 December 2011

Tayangan bermula pada pukul 12.10am alhamdulillah
tak sia sia saya tunggu cite tu berbulan bulan untuk di tayangkan. 
Walaupun ade babak aaron yang saya tak berapa nak berkenan dalam movie tu . 
tapi saya suke gak ! haha.. encemmnyeee.. okay fine. 
For the first time saya dapat tahu si Maya Karin bawak watak Izzah tu . 
saya dah tak suke. 
tapi bile dah habis tengok filem dia tadi. saya dah ubah fikiran. 
Dia memang sesuai bawak watak tu . 
Kena sangat la dengan dia. 
Dia bole buat hati saya goyah nak nangis kot. erk.. 
ke saya memang dah nangis dah pon ?

Watak aaron aziz , macam biase. romantik, and macho dia tu terserlah. 
Garang and ego pon same. eee.. 
Saya suke betol laa ! haha... 

Watak si Lisa Surihani tu . hmm .. bole laa.. 
tapi smtimes kelaka gak tau . 
sbb dia mcm jarang mencarut and garang semacam , 
tetibe cakap 'sial ! ' saya nak tegelak. hoho .
akhirnya dia bawak gak watak yang lain dari yang lain. 
bole lah. lame lame nanti okay la kot. :)
'itu bukan redha, tapi pasrah. kalau redha kite ikhlas... pasrah bermakna kite mengalah '
Walaupun jalan cerita jauh sangat perbezaannya dengan cerita dalam Novel...
Meh saya share sedikit cerita2 yang de dalam Novel sebenar...
Sipnosis 




Jauh sangatkan jalan ceritanya..
kalau sama da kena la buat cerita dari 2jam lebih ke 4jam lebih...
Pe2 pun cerita ni memang sangat best..
kena sediakan Tissue banyak2..
 
 
Tajuk : Ombak Rindu
Pengarang : Fauziah Ashaari
Penerbit : Alaf 21 Sdn Bhd
ISBN : 978-983-124-097-7
Tahun Terbit : 2002
 P palang S : Kalau ikutkan Novel de Ombak Rindu 2

No comments: