Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 11, 2011

Dinner wif my HAPPY Family

Assalammualaikum

4 December 2011
Rumah Thai Taman Melati WangsaMaju



630pm dapat call dari abah…
suh siap2 pas maghrib nak kua dinner sama2..
Mood time tu memang kureng okey..
Lepas je maghrib saya masih melendingkan diri di atas katil…
Takde mood pun nak kua makan malam..
Paksa diri untuk bersiap…
Sambar je baju mane yang terfikir di fikiran

Nasib baikla saya bawa baju cardigan kalau ikutkan memang takde makne nye saya nak pakai cardigan tu..
Lagi2 cuaca di luar panas…
Rupanya makan malam kami bersama keluarga kawan adik saya..
Act dorang yang blanje dapat duit time partical kat “Golden Palm Tree” Sepang
Selesai makan malam kami menyambung makan durian..
Tak beli banyak pun buahnya sebab semua kekenyangan…

Makanan yang di makan...
wif my Little Angel...
Princess Qifah & Princess Sofea
Wif Our Family
Me & Farrah

Durian Oh Durian

penggemar durian...



P palang S Alhamdulilah  saya masih makan bersama keluarga di sisi.

No comments: