Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 29, 2012

Family Trip Cameron Highland Pahang

ASSALAMMUALAIKUM


13 –15 January 2012
Cameron Highland Pahang

Alhamdulilah tujuan saya nak bawa keluarga bercuti tercapai juga hajat…
Syukur sangat tahun ni dividen ASB saya semakin bertambah…
Tu janji saya untuk bawa mereka2 yang saya sayang bercuti dan makan malam
walaupun Muchit terpaksa membatalkan percutian bersama saya dan keluarga...

Sehari sebelum kami pergi bercuti saya ajak mereka makan malam di 
Subak Restaurant
Yang steaknye menjadi kegemaran saya dan muchit…
“Rib Eye” pilihan utama…
suka tengok bila yang tersayang tersenyum tanda gembira…

Perjalan kami pada 13hb agak lewat…
Selepas abah menunaikan solat jumaat
Bagus juga sebab saya boleh readykan semua barang2 keperluan “Qifah” sebelum ke sekolah…
Alhamdulilah perjalanan kami selamat sampai ke destinasi…
Sempat menjamu Durian kampung di kawasan orang asli…
Perjalanan masih di teruskan ke Brincang
Udara yang segar dan nyaman membuatkan saya rasa sangat tenang di kala menjauhkan diri dari kesibukkan kota….
Kami banyak menghabiskan masa dengan merehatkan diri pada hari yang pertama…
Destinasi yang saya bawa seperti yang tertera di gambar2 yang saya sharekan…


P palang S : Cian muchit tak dapat join last minit… next time ok

No comments: