Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 30, 2012

mEnGHiTaMkAn LagI KuLiT2

 ASSALAMMUALAIKUM

23 Januray 2012
Bukit Tinggi Pahang


Perjalanan yang telah di rancang di malam hari…
Orang lain sibuk sambut CNY
Ada gak saya sibuk balik kampung halaman
Tapi saya lebih banyak masa merehatkan diri di rumah…

Naik buntu otak saya bila bercuti hampir 14 hari tapi takde activity yang di jalankan…
banyak menguruskan persiapan Princess "Qifah" ke sekolah
dan ini juga bergantung pada keadaan...
di sebabkan masa dan keadaan tak mengizinkan..
Masa kerja saya dan muchit terlalu banyak sangat perbezaan…
Alhamdulilah di sebabkan CNY muchit dapatla bcuti lama da biasa…

Perjalanan kami ke Bukit Tinggi lebih kurang pukul 1030am
Sampai ke destinasi keadaan yang sangat tenang
Tak ramai manusia2 yang datang untuk bercuti mungkin banyak habiskan masa di kampung halaman…

1tempat le satu tempat saya lawati…
Cuma rabbit park je saya tak terjah masuk..
Dan keadaan di sana begitu panas dan sangat berbeza dengan apa yang saya dengar…
Nasib baik bayaran masuk tak la begitu mahal…
RM10 sekepala



Lebih kurang pukul 3 kami bergerak balik
Rasa lebih selesa duk di rumah pasang hawa dingin dari keluar ke Bukit Tinggi

No comments: