Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 29, 2012

Happy Anniversary "PrincesSara"

ASSALAMMUALAIKUM

Happy Anniversary “PrincesSara”
Diam tak diam da 24 bulan kami bersama…
28 bulan kami mengenali antara 1 sama lain…
banyak sangat rintangan liku2 kehidupan yang kami tempuhi bersama…

Jatuh dan terduduk sudah jadi makanan harian kami 1 ketika dulu
Dan alhamdulilah semua itu telah berlalu…
Segala2nya telah berubah…
Saya sangat bersyukur atas segala dugaan yang datang…
Segala2nya menjadikan saya dan muchit semakin lebih matang…

Sejujurnya saya tak punyai apa2 yang mampu untuk di hadiahkan buat Muchit…
Hanya minyak wangi “ED Hardy” dari saya 

Dan Minyak wangi “Armani Code

dan baju Singlet “ED Hardy” dari muchit…

 Decoration yang bertemakan lilin tercipta saat akhir muchit odw balik kerja…



Harapan saya semoga “Kami” tabah hadapi segala2 dugaan yang datang dan pergi
Dear
I loved you Yesterday...
I love you still...
I always have...
I always will..
You have made me a better person by loving me for who i am..
Thank you for loving me
"Happy Anniversary"

No comments: