Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 29, 2012

Induction Day @ Methodist Perempuan Klang

 ASSALAMMUALAIKUM...

Dec 30 2011
Sekolah Rendah Kebangsaan Methodist (P) Klang





Tepat pukul 730 pagi saya dan princess “Qifah “ da berada di sekolah..
Ya allah sekejap je anak kesayangan saya da mencecah 7tahun…
Begitu cepat masa berlalu…
Rasa baru je melahirkannye..


Setelah ketahui di mane kelas yang telah di tetapkan
Ibu bapa di arah ke dewan mendengar ceramah
Alhamdulilah anak saya jenis yang tak mudah menangis
Dan dalam berurusan saya lak terasa yang saya anta anak ke sekolah atau saya adakan reunion rakan sekolah…

Ex Senior saya a.k.a kakak Sepupu saya

Tak payah cakapla bila bjumpa kawan sebaya
Belum lagi guru kelas time sekolah rendah dulu
Mau riuh mak2 mengalahkan anak2 yang nak g sekolah

Dua pupu bila bersama


No comments: