Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 19, 2012

Kertu Mengejar Kita -Adib Omar-

ASSALAMMUALAIKUM...


Dec 21 2011
Just K karaoke, Brem Mall Kepong
All White


Maaf Entry ni bukan agak lewat tetapi memang da sangat terlewat
Tapi saya peduli ape janji saya update cerita2 terkini saya..
Tak la terkini sangat kang de lak jadi kontravesi

Saya dapat invitation dari FB yang bertajuk
“Kertu Mengejar Kita”
Jeng..Jeng..Jeng
Sape yang bakal menghampiri zaman kertu ni??
Ni la insannya


 











  
Adib Omar

Activity bermula dari pukul 8Pm –1am
Da la jatuh pada hari biasa dan pasti esok adalah hari bkerja
Maka saya gagahkan diri untuk menjoin party tersebut
Seperti biasa Muchit saya akan saya tinggalkan but bukan bermakna saya mengabaikannya…
Mungkin sebab factor usia..
Factor untuk mencari asset masa hadapan…


No comments: