Daisypath Anniversary tickers

Saturday, February 25, 2012

Basikal Oh Basikal - Alhamdulilah tertunai jua-

ASSALAMMUALAIKUM

Syukur yang tak terkire dengan berkat mendengar kata2 ummi yang menyuruh saya membuat simpanan kedalam ASB... 
Saya mendapat faedah yang sangat berguna...
2tahun yang lalu saya hanya menyimpan sebanyak 1000k
dan setelah kewangan semakin stabil saya mula menyimpan lagi sebanyak 50k
dan faedah yang saya akan dapat di akhir tahun lebih berbaloi dari apa yang saya simpan di bank2 biasa..
berapa jumlanya kalian bolehla kire sendiri yeaa
Dengan faedah ASB saya mampu mengsponser kesemuanya untuk  membawa keluarga pergi holiday walaupun hanya dalam negeri
dan saya mampu untuk menkotakan janji saya pada muchit tahun lepas 
gara2 saya kalah dalam games bola  "KLIK SINI utk MEMBACA"

Menghitung hari untuk tunaikan permintaan muchit yang sangat demand ok
nak Basikal Made in Oversea 
bukan takde kat MALAYSIA tapi kalau yang berdekatan dengan malaysia pun kat SINGAPORE
Lucky Boss Muchit memang nak bercuti ke Oversea selama sebulan untuk melawat anak kesayangan nya di Machaster..
sambil makan angen di negara orang
setelah mengSEARCH berapa harga dan di mane lokasinya 
Muchit mengirimnya...

23hb February
 Boss Muchit da pulang ketanah air..
keringan terselah setelah barang yang di idamkan telah berada dirumah 
saya hanya mampu tersenyum kerana telah menunaikan janji yang belum di kotakan...
dan bukan tu je yang di beli oleh boss Muchit 
kami dapat Ole2 dari sana...
kesian gak sebab barang2 tu sangat berat 
cuma yang tak berat hanya magnet yang saya request untuk menambahkan koleksi peribadi saya

 yes!!
ni la basikal yang di DEMAND kan tu
boleh di lipat2 bila taknak digunakan 
sempoi bukan??
memang citerasa muchitku ade Class

 ni telah di lipat setelah puas di gunakan....


pic sebelah kanan tu beg untuk menyimpan basikal 
beg ini seakan bentuk larges
kalau susah da confirmla Boss Muchit tak nak tolong belikan...
dan pic sebelah kiri tu beg yang boleh di gantung di basikal ketika di bawa berjalan...


Ni door gift  dari Boss Muchit
seakan basikal tapi lebih relex dari basikal...

sesuai di bawa bjalan di malam hari...
ceh da macam promote lak...
saya suka hadiah ini...

dan ni magnet yang saya request kan
dari kiri :
  1. Tower of Pisa (Orang baju merah)
  2. Rome
  3. Prague
  4. Florence
  5. Amsterdam
  6. London  

No comments: