Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 08, 2011

Bet punya pasal!!!

Assalammualaikum...
Blog di update dalam keadaan tertekan...
serius saya sangat tetekan ankara nasib tak menyebelahi saya...
Orang nak bet bola...
saya pun sama nak join bet bola...
akhirnye saya "KALAH"
kiranya saya muflis juga untuk bulan ni dan bulan depan...
di sebabkan saya penyokong M. U
maka saya gagal 2 kali...

Kira bernasib baik saya tak bet ngan orang lain...
if tak ada yang tutun secepat mungkin dan tidak boleh bertolak ansur...
1st game M.U vs Chelsea saya kalah 2-1
maka saya kena keluar belikan Basikal untuk muchit saya!!


so makna saya kenala tunaikan janji saya...

Semalam (6 March 2011)
Man.U vs Liverpool
saya kalah dengan 3-1
maka muflis la untuk bulan depan...

Harap2 rabu ni Man.U vs Arsenal...
kemenangan berpihak di sebelah saya...
dapat la saya merasa....
jeng... jeng.. jeng...


If tak bermakna saya akan kehilang lagi skali untuk bulan2 akan datang...


P palang S: bola punya pasal semuanya sanggup :p

No comments: