Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 14, 2012

Kerja Gile tapi saya S.U.K.E :P

ASSALAMMUALAIKUM...


14 FEB 2012

Beria2 pagi yang upload pic kat FB yang saya tak sambut Valentines Day
Then bila jam menunjukkan pukul 10 intercom  berbunyi
suh turun ke Lobby
aduhai da kenapa ada kes pekerja yang sakit ke???
dengan kelajuan yang saya tak tahu kelajuan saya sampai dengan begitu cepat sekali...
masuk Lobby de sejambak bunga
yang pasti yang tahu itu bukan saya yang punya dsebabkan muchit da cakap tiada bunga untuk tarikh ni...
penghantaran bunga bukan berakhir sampai di situ sahaja
setiap 2jam sampai jambangan dari outlet yang berbeza...
hinggala pukul 4pm

jumlah kesemuaan bunga yang saya ada ialah 
36 kuntum Roses dan 18 Kuntum Lily 
makne stiap bunga dengan jumla sebanyak tu masih saya mencari...


 P palang S : dapat bunga bukan bermakna sambut Valentines kan??

No comments: