Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 13, 2012

Wedding Khairil Nizam

ASSALAMMUALAIKUM


25 Dec 2011
Tasik Titiwangsa

Sekali lagi entry yang memang seakan da berkurun 
da boleh di masukkan di muzium yang terpilih...
tapi saya tetap nak mengupdate story mory yang saya rasa saya patut hargai setiap pejalanan idup bersama insan yang di berikan name KHAIRIL NIZAM

Perkenalan saya dengan die sebelum saya mendirikan rumah tangga
kirenya tapi saya duk bercinta ngan Papa "Princess" hati saya
upsss saya bukan curang saya cuma berkawan 
menambahkan persahabatan
 perkenalan yang tak pernah saya duga

Kami hanya berhubung melalui telefon dan email
sepanjang perkenalan saya tak pernah jumpa dia
tak tahu kena mungkin naluri saya 
bukan bpihak pada die 
tapi kami masih teruskan persabahatan hingga ke hari ini

dan paling penting kami mengenali wajah antara 1 sama lain since last 2years 
saya yang request nak add dia dalam laman social saya
dari situ keintiman kami terjalin...
keintiman seorang sahabat
sampaila saat dia mendirikan rumah tangga
saya masih berWHATSAPP

Harapan dia untuk saya hadir disaat hari bahagia dia saya capaikan
dan itula kali pertama kami bersua muka cuma kami masih tidak berbicara 
saya cuma sampaikan hajat dia sebelum dia mendirikan rumahtangga 
ingin bersua walaupun seketika
kini dia dah jadi milik orang dan tahap persahabatan kami masih seperti dulu 
cuma saya yang mengadakan taraf persahabatan 
antara seorang sahabat yang da ada ikatan kekeluargaan



P palang S : Selamat Pengantin Baru En. Khairil Nizam Dan Pasangan..


No comments: