Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 02, 2012

Start you Engine -Go..go..go.. DEMAM

ASSALAMMUALAIKUM..



Ya allah...
sekarang memang musim demamkan...
saya da demam since ari ahad lepas...
sampai arini still tak okey2 lagi...
ubat tak yah cakapla...
bukan main banyak da ku telan...
nasib baikla muchit sudi sediakan makanan berSUP...
walaupun tekak tak menyelerakan saya kena gak makan...

Orang kalau dalam keadaan demam yang sangat teruk cam saya ni
da confirm2 la ambil MC
TAPI...
saya ada MC pun kena datang kerja...
commitment dengan kerja yang banyak sejak Company kat Thailand hadapi banjir yang teruk...
maka saya kena gagahkan diri datang kerja...

Orang kata bila sakit dan tak merungut2 tu tandanye menghapuskan dosa2 kecik...
so yang mampu saya katakan hanya beristirfah je untuk meringankan kesakitkan saya...
semoga saya cepat sembuh...

No comments: