Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 29, 2012

Gossip: Fatin Nur Afifah, Pelakon Filem Tentang Bulan Cintakan Pengkid?

ASSALAMMUALAIKUM...

Sedang mood yang seakan swing di pagi hari.. saya meluangkan sedkit masa untuk membaca cerita2 terkini artis Malaysia...banyak benau gosipnya... nak singgah blog orang mood memang takde la sejak 2 menjak ni...Tengah syok membaca haaa ambik ko tetiba saya terbaca 1 aktikel yang berkaitan dengan artis dan dunia "PENGKID"

Fatin Nur Afifah, Pelakon Filem Tentang Bulan Cintakan Pengkid?

 Bila duk tengok gambar artis ni duk fikir sape la dia dalam cerita "Tentang Bulan" yeala time depa ni kecik lagi perubahan wajah memang berbezala...Google punya la Google akhir saya dapat jawapan!! Diala Fatin Nur afifah a.k.a Effy yang memegang watak bernama Shahila yang berperangai tomboy ketika zaman kanak kanak,Fatin Nur Afifah di’katakan kini sedang hangat bercinta dengan seorang pengkid bernama Puteri Sarah. Hubungan mereka menurut blog Fatin Nur Afifah ini sudah berusia setahun. 

 Tapi maafla yea Blog si Effy ni da de delete.. sebab munyababnya saya tak la ketahui.. Lebih syok nak teruska pembacaan bila Effy sanggup buat tattoo nama "PUTT" sebagai bukti Abadi cinta mereka... 

 

ohhh nooo!! jangan begitu cukup2la dosa yang ade jangan di kekalkan lagi dosa2 yang lain... Hubungan begini bukan pun ley kekal lama... hubungan kekal abadi secara halal pun kadang2 tak kekal selamanya...

Bila putus seperti biasa ade jela baik dan buruk akan keluar.. time bercinta semuanya manis... sampai "Jalur Gemilang" pun jadi pujaan hati!! hehehehe... dan pasti bila putus 100% saya cakap semua keburukkan akan terkeluar...dan kebaikkan tak akan nampak!! well DUNIAWI biasala... lagi2 di kelilingi insan2 yang suka cerita ulang2 cam radio rosak!! takde stori mory citer je la benda yang sama... so si Pengkid Effy ni kononya ade GAMBAR LUCAH si Effy... nak tayangkan kat internet. Bagi saya putus tak bermakna kite tak boleh terus ada perasaan sayang kat EX kita so sape kite nak halang orang lain untuk jangan terus sayangkan diri kita??Mungkin mulut kata benci.. semua kejahatan si EX ni je la lakukan tapi hakikat dan realiti nya kita tahu ke perasaan sayang yang wujud dalam hati??

kawan?? girlfriends? dorang hanya tahu menilai melalui cerita tapi bukan menilai dari sudut hati!!

Jadi tak salah andai Effy masih menyayangi si "PUTT" ni mungkin sayang sebagai kekasih da hilang tapi mungkin boleh wujud sayang sebagai kawan!! kena bagi sedikit ruang untuk buang sayang tu..melainkan insan tu adela manusia yang hanya berhatikan binatang sebab senang2 buang sayang tu tapi tak mustahil sedikit cebis sayang tu masih ada!!!

No comments: