Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 06, 2012

Jalan² cari Makanan!! (˘ڡ˘)

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Destinasi mencari makan sampai ke Jalan tunku Abd Rahman. Kali ni makan kegemaran saya juga.. Laksa but saya sendiri tak pasni kenapa ramai orang kata laksa kat Pasar malam di sini sangat sedap!!... Hakikat hanya ALLAH yang ketahuinya.. Maybe tekan dan citerasa kami berbeza..
So nasib baik laksa yang saya makan walaupun keadaan tempat yang sangat tak selesa.. Panas dan segi kebersihan..
Sedang asyik makan tiba² terpandang makcik yang meniaga di gerai sebelah.. Tengah siat² ayam untuk Soto yang dijual.. Di situ da tetera jenis kebersihannya.. Mengapa siat ayam tanpa pakai sarung tanya.. Sedangkan dia baru je lap meja.. Mungkin itu rahsia masakkan dia..
Itu salah 1 sebab kenapa saya kurang selesa makan di gerai tepi jalan.. Bukan saya cerewet tapi saya memang tak akan berselera bila berada di gerai2 sebegini.

P palang S : cakapla pe nak cakap yea!


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: