Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 14, 2012

Mothers Day Part #1

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Tarikh : 13 May 2012
Mothers Day

Setelah seharian menghabiskan masa dengan anak tersayang.. ni msa untuk saya pulang ke rumah PJ... rindu dekat anak tersayang masih tidak terubat walaupun setiap waktu terluang saya mesti ada bersamanya...
dalam perjalan pulang... saya dapat 1 massage... buka2 massage dari Mr. Shahani... a.k.a Papa kepada anak kesayangan  saya...

Salam... Selamat Hari Mama.. May god bless u and be a great mum for my daughter "Puteri Nurthaqifah Shahidah"

Terharu beb... serius terharu... sebab ini tahun ke 2 selepas kami tak bersama dia berikan ucapan yang penuh makna... mungkin keadaan tahhun2 sebelum ni membuatkan kami tak berpeluang untuk berkawan seperti sekarang..bila saya di kelilingi orang yang... tak perlula saya teruskan.... sebab silent rider sangat berleluasa di Dairy Harian saya ni...

Saya berasa syukur sangat... tersangat bersyukur sebab di kelilingi orang2 yang sangat matang...
alhamdulilah...

 

No comments: