Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 25, 2012

Mothers Day Part #2

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ



Walaupun agak da terlewat nak update cerita tentang perasaan "Hari Ibu" tapi saya tetap nak update... kesibukkan yang melanda sejak 2 menjak ni... membuatkan saya tak mencukupi masa nak update tentang "Hari Ibu" bersama "Qifah

11 May 2012
Dapat call dari Princess "Qifah"...
Qifah : Mama Tonite mama balik rumah Klang tak??
Me : Tak balik la sayang.. esok mama kena kerja banyak kena siapkan... tapi mama keje 4jam je...pastu mama balik yeaa...
Qifah : Esok (sabtu) Mama balik Klang la yea??
Me : nape?? Bukan baby nak tidur ngan mama pun... asyik tidur ngan Ummi Khai ngan Nekde je...
Qifah : Mama tak pasang aircon..Nekde ngan Ummi khai pasang kat bilik dorang... baby tak suka panas2...
Me : Ok mama balik.. pasang aircon baby tidur ngan mama yea?
Qifah : Ok mama... Love you...

Tak pernah2 yea anak dara saya telefon saya semata2 nak tanya saya balik ke X...

12 May (430pm)
Di sebabkan saya masuk office sesuka hati saya jadi saya masuk pukul 1130am -3pm saya da balik... Sape nak bayar OT 4 jam rm100 kan... so sila la rajin2kan diri sendiri masuk office ok... Motivasi diri sendiri
Balik kerja terus balik Klang... Da sedia maklum tahun ni saya tak sambut Mothers day beria sangat sebab saya da bagikan hadiah yang sangat ummi impikan selama ni... SILA KLIK UNTUK BACA ....
Jadinya makan malam or apa2 je jamuan Mothers day takde tahun ni... semua sessi keluarga saya da sedia maklum!!!
Sampai je rumah Klang seperti biasa...melayan kerenah si buah hati... ikutkan segala kehendak buah hati... sebab setiap masa yang berlalu sangat berharga dan perlu saya hargai...

13 May
saya bangun agak awal dari biasa waktu cuti saya... dan tengok Buah hati masih melenakan diri di katil Queen saya... Selesai sessi makan tengahari bersama keluarga... Qifah datang dengan Card yang di buat sendiri sambil cakap...
Qifah ; Happy Mothers Day Mama... Baby Love you so Much...
Me : Mama Love you More sayang...
Mood  terharu Ok... saya tak akan lupa ucapkan terima kasih seperti berape tahun lepas saya tergaman bila "Qifah" bagi kad Mothers day... Bukan kad yang mahal2 untuk saya pertikaikan cuma sekeping kad yang di reka sendiri dengan tulisan yang baru mula belajar menulis...dan juga keikhlasan hati yang terpancar dari wajah anak kesayangan saya...



No comments: