Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 14, 2012

Bubye KL

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Ketika saya mengupdate blog ni saya masih di Office menyiapkan kerja2 yang sepatutnya.. Sambil memberi ruang masa untuk menaip blog saya akan tentang sesuatu perasaan saya ketika ini...
Di sini saya sendiri tak tahu sama ada saya dalam keadaan yang gembira atau perasaan sedey..
Kedua2 perasaan ada dalam hati saya... Tadi masa masuk meeting boss kuarkan surat.. Jeng..jeng..jeng.. Kepohkan nak tau.. Surat transfer saya ke negeri.. Negeri lain ok!! Bukan department... Kat mane?? Teruskanla membaca.. "̮ ƗƗɐƗƗɐƗƗɐ"̮ ... Saya kemungkinan akan di transfer awal bulan July.. Nak tak nak saya kena terima sebab ini bidang yang saya nantikan... Dan boss bagi saya peluang untuk membuat surat rayuan untuk di transferkan ke pejabat di KL tapi adakah saya berjaya..
Perasaan gembira
Saya di naikkan lagi gaji.. Alhamdulilah... Tempat yang bakal saya pergi ini memang takde ruang kekosongan untuk saya enjoy.. Maknenya saya kena habiskab life saya dengan tidur.. Pergi kerja dan balik kerja... Saya akan ada pengalaman yang begitu mencabar.. Pengalaman bersendirian di negeri orang...
Perasaan sedey..
Saya akan berjauhan dengan orang2 yang tersayang.. Bagaimane saya nak terima keadaan bila saya berjauhan dengan buah hati saya "Qifah".. Rindu akan gelak tawa dia.. Akan duduk di sana dengan life yang sangat berbeza..
Apa yang mampu saya lakukan saya perlu kuat untuk menerima keputusan lagi sekali setelah surat rayuan menghantar saya ke negeri orang di batalkan telah dihantar..

Mood sedey da datang!! So to be continue yea!!



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: