Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 17, 2012

๑۞๑ "it's aLL AbOuT wHaT i EaT" ๑۞๑ (Lunch)

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

16 June 2012
Kerja..kerja..kerja..
Sampai saya terpaksa abaikan muchit.. Sampai saya takde masa untuk princess "Thaqifah" sebab weekend je life saya di office...
Nie semua gara2 tender ngan "Petronas"
Gara2 station minyak baru yang telah di ubah nama yang 1 ketika dulu bername "Project"

Minggu ni sehingga 20June saya kena stay di office hampir ke subuh!! Paling awal saya sampai rumah dalam pukul 1230am! Itu paling awal ok! Ko mampu? Hari2 tak cukup tidur?? Kalau tak kayo tak tahula.. Upsss bukan kekayaan yang saya cari tapi saya mahukan kesenangan! Walau apa pun saya tetap bersyukur dengan apa yang saya ada sekarang!!

Sepanjang saya berkerja di mane2 company ini 1 je company yang buatkan saya terpaksa OT sabtu dan ahad.. Tapi apa2 pun ini bidang yang saya impikan dari dulu..
Nasib baikla segala sarapan, tengahari, malam di provided oleh company...
So dengan bangganye saya nak share di mane lokasi makan tengahari saya hari ini.. Bukan bangga sebab tempat makan even boss tak belanje pun saya akan makan di situ bila waktu tengahari bila mood tak tahu nak makan ape... Pilihan terdekat di office..


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: