Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 20, 2012

Sleepy + Tired Part ii

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


17Jun 930am
18Jun 10  am

Seperti Entry Klik Sini!! sebelum ni saya pernah katakan seharian saya bersengkang mata untuk siapkan drawing untuk tender untuk projek  Station Minyak bername "Petron" jadi di sini saya ingin berkongsi bertapa memcabarnye kerja saya yang sebelum ni saya tak pernah bersengkang mata untuk 1 project....


Ape2 pun saya bersyukur sebab saya di beri peluang untuk menyiapkan 1 project yang baru je bermula.... Boss memberikan saya kepercayaan sepenuhnya walaupun saya bukan dari bidang ini.... seperti yang pernah saya katakan... andai itu rezeki saya dah tertulis untuk saya.... Insyallah rezeki untuk saya masih ada....


Mehla layan pic kami yang bersepakat bekerja bersengkang mata dan meninggalkan keluarga tersayang di rumah....

Moga semuanya berjalan dengan lancar sekali... Amin


Ini la file drawing dan priced untuk project tersebut.... 1 project tetapi mempunyai drawing sebanyak 9 file untuk original... 9 file untuk copy 1.... 9 file untuk copy ke2...dan juga 5 copy untuk simpanan Company....

Kesemua drawing harusla sampai ke DayaBumi sebelum pukul 11am (18Jun)


P palang S : Muka selenger dan pakaian dari hari ahad tak tukar sampai isnin pagi!!!

No comments: