Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 20, 2012

Kym Benjamin Birthday

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


5 June 2012

Maaf ini mungkin entry yang agak lewat lebih kurang 15 hari... Atas kesibukkan yang melanda diri membuatkan saya terpaksa mengabaikan dairy kesayangan saya ni.... sampai ada seorang silent reader ni siap masuk entry saya sehari berape kali tah semata2 nak tahu cerita terkini saya.... Mungkin juga nak tahu cerita selanjutkanya pasal saya di anta keluar Negeri....

Tunggu Na.... hang tu awat kecoh sangat... so berbalik pada entry 5 jun.... tarikh keramat pada adik Demuk saya .... Kym Benjamin... Mungkin keramat pada die bukan pada kita kan.... Bila usianya mencecah ke 1 angka lagi....
Alhamdulilah saya di beri peluang untuk mengenalinya... 

Saya di jemput melalu Private Massage dari Jejet untuk menghadirikan diri ke Majlis Ulangtahun Kym... Dah serupa VVIP kot saya sebab saya di minta untuk pulang awal dari biasa even saya sibuk dengan tender.... Upssss saya tak lepaskan peluang untuk mengajak BFF saya ke majlis tersebut... Dia seorang sahaja saya mengajak... Kenapa dan mengapa.... jawapan hanya ada pada dia.... Jangan duk kepohla hang asyik nak fikir hal orang.... Hang baca aku nye Blog ni pun aku da tau sat je lagi hang mesti duk share ngan semua orang....

Bukan ini sahaja tetamu yang hadir yea... selebihnya saya terpaksa mengbiakan ia di lua blog atas permintaan semua orang di sebabkan silent reader yang sibuk duk nak ambil tau updated blog saya.... takut semuanya berlaku di lua jangkaan.....

P palang S : Hang betoi2 menyusahkan aku... hang tau tak??

No comments: