Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 20, 2012

Break Fast before Ramadhan! ƪ(˘⌣˘)┐ ƪ(˘⌣˘)ʃ ┌(˘⌣˘)ʃ

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

19 July 2012

Semalam adalah hari terakhir saya berpuasa... Syukur dapat gak menunaikan ape yang di hajatkan... Jadi di sebabkan yang terakhir sebelum datangnya Ramadhan jadi muchit dengan murah hati nak blanja saya makan di "Uncle Chillis"
Alhamdulilah rezeki saya yang berpuasa... Muchit cakap bukan bulan puasa tak ley datang makan tapi rasa sangat tak berbaloi sebab makan sikit lepas tu kena bayar beratus2. Bukan kedekut atau tak mampu.. Cuma pembaziran tu kan amalan syaitan!!

Takdela special sangat pemilihan makanan saya... Sebab saya tak rasa lapar cuma dahaga almaklumla sekarangkan musim panas terik!
Jadi saya lebih selesa hanya makan yang ala kadar.. Cukupla sekadar mengisi perut..


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: