Sunday, July 08, 2012

Duit Raya

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Lama sungguh rasanya tak update dairi kesayangan hamba ni... Mesti ramai silent reader tak jemu2 menterjah masukkan nak tahu pekembangan terkinikan.. Don't worry banyak cerita akan saya share kan dalam masa terdekat.. Dalam masa saya kelapangan!! Cuma sekarang ni saya kesibukkan dari bidang pekerjaan saya dan perniagaan saya yang semakin banyak permintaan.. Alhamdulilah!!

Masih tidak punyai masa nak terjah masuk blog orang2 lain.. Keutamaan saya kini adalah kebahagian dan kewangan untuk orang2 tersayang saya..

Orang kata da nak raya jadi saya perlu mencari duit sampingan.. Duit poket.. Alhamdulilah permintaan masih tidak putus2..

Saya menjual Cornflek honey bijan yang sememangnya pemintaan di luar kawalan.. Rm10 utk 25pcs dan rm20 50pcs.. Murahkan?? Belum puasa saya da rasa sampai tak cukup tangan..

Butter Choc Cookies rm12 utk 25pcs dan rm23 utk 50pcs.. saya yang menjadi kegemaran orang2 yang da pernah merasa.. Saya juga menjual kerepek ubi lemak masin... Kerepek ubi pedas kering.. Kerepek ubi black paper..

Alhamdulilah sekali lagi permintaan sangat memberansangkan!! Terima Kasih warga MBPJ yang banyak membantu.. Terima pada pembantu jualan yang bertungkus lumus menjualkan jualan saya..

P palang S : saya doakan yang lebih baik untuk masa akan datang! Amin.



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: