Daisypath Anniversary tickers

Friday, September 28, 2012

Princess "Qifah" di Majalah Bintang Kecil keluaran Oct2012

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Berapa bulan yang lepas saya ada share saya sedang menunggu anak kesayangan saya buat photo shoot di Karangkraf..
Hari dan bulan yang di tunggu telah tiba... Sape tak excited kan nak tengok hasil gaya anak kesayangan sendiri di dalam majalah...
Dan hasilnya sangatla memuaskan.. Tak sangka Qifah punyai bakat tersendiri.. Cuma editor di dalam Majalah ada buat kesilapan atas nama penuh anak kesayangan saya.. Tapi bagi saya itu bukan masalah.. Yang penting hobi, gambar, adalah mengenai diri anak kesayangan saya adalah benar...

P palang S: Next shoot Nov2012!!
ƪ(˘⌣˘)┐ ƪ(˘⌣˘)ʃ ┌(˘⌣˘)ʃ


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: