Daisypath Anniversary tickers

Friday, September 28, 2012

#Untuk3Hari with Fafau #2

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Taraaaa...
Finally dating with Fafau berjaya dengan jayanya... Yang lebih menggembirankan bila saya dapat menjejakkan kasih antara muchit dan Fafau..
Tibanya Fafau di Jambatan GSC One Utama.. Fafau mengagih2kan tiket2 ke rakan twitternya.. Dan saya adalah orang pertama yang di panggil untuk ambil tiket free tu.. Mungkin saya adalah orang pertama yang mengemailkan details untuk dapatkan tiket free tu...
Sampai je depan Fafau.. Soalan pertama dengan sape saya datang... Ceh siap tanya soalan dengan sapekan.. Yeala kang datang sorang bik tiket 2 kan da kire membazir.. Bila saya sebut je name muchit.. Fafau tanye ex Assuntarian ke? Mane muchit saya??... Fafau yang rabun dan saya yang memang da sedia rabun mencari muchit yang tengah kemaluan..uppsss jangan fikir carutan lak ye... Fafau datang terus ke muchit dan peluk muchit sambil picit2 pipi muchit.. Kelas ko maria dah cam artiskan muchit siap artis datang kat dia...
Selesai menonton wayang yang hampir 2jam di tayangkan kami bersesi bergambar beramai2.. bila nampak je saya soalan pertama fafau kemukakan.. Mane muchit nak snap pic ngan muchit.. Kelaskan.. Artis yang nak snap pic ngan muchit.. Ko ade?? Aku ade!!! Ok2 klu rasa meluat tak suka entry yang over sangat ni kan.. Dengan segala tak hormatnya silala kua dari entry ni.. Tak paksa pun membacakan!! Sessi bergambar.. Sessi bertemu bual.. Sessi bertanya khabar akhirnya kami mula beredar lebih kurang pukul 1215am..

P palang S : pic2 bersama Fafau akan di edit secepat mungkin.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: