Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 25, 2012

#Untuk3Hari bersama Fafau

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Tak sabarnye nak tunggu malam ni.. Girangnya hati bila pagi semalam dapat email dari fafau ajak tengok wayang!!
Free lagi tu.. Fafau belanja.. Jadi malam nila temu janjinya..
ƪ(˘⌣˘)┐ ƪ(˘⌣˘)ʃ ┌(˘⌣˘)ʃ
Bila dapat 2 tiket free bermakna saya kena pergi berpasangan.. Sape nak ikut?? Ala korang kaya2 so beli sendiri la ye.. Saya nak bawa buah hati pengerang jantung saya pergi jumpa kawan lama dia... Assuntarian punya geng la katakan.. Ibarat cam jejak kasihla gitu citernya..
Dulu Fafau time mula2 kerja dengan Era.Fm kereta kancil fafau muchit saya la yang akan take over.. Tinggalkan kereta kat rumah section 14 sampai la fafau tukar kerja tukar kereta Honda CRV.. Jadi jarangla mereka ketemu.. So kegembiraan nak kuar nengok wayang ngan fafau buat saya teruja nak jejakkan kasih mereka..

P palang S : see name saya ade tau kat tweet Fafau!!


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: