Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 22, 2012

Nadia Nisa Vs Princess Dearies

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Entry yang memualkan tekak pembaca.. Yang rasa nak muntah tu sila jangan teruskan bacaan... Nanti tak pasal2 Dairy Kesayangan saya bau masam dengan muntahan anda!!
Bukan sekali tapi dah berkali2 orang cakap benda yang sama.. Kadang2 da boleh hafal skrip... Perbezaan saya cuma takde tahi lalat... Adakah bila ada tahi lalat maka saya serupa???
Ok2 da semakin perasan!! Sampai abg Aaron Aziz datang tempat kerja saya pun cakapkan benda yang sama... Sama tapi tak serupa... Sekali pandang mungkin ada persamaan... Dan hakikat saya baru perasan ada juga persamaan saya dengan "Nadia Nisa"
Bukan perasan tapi tu reality... Sekali pandang... Jangan tengok banyak kali confirm2la jauh sangat perbezaannya...
Nak jugakan sama ngan artis... "̮ ƗƗɐƗƗɐƗƗɐ"̮
Semalam (21Oct2012) sape tengok citer Ajaiban Cinta?? Cuba tengok betul2 ada tak seiras muka saya??? Sape tengok "Adam&Hawa" ada tak seakan2 rupa saya... Sekali pandang je ok.. Pada yang tak mengikuti cerita2 seperti di atas bolehla tengok secara online... Jangan pandang lama2...
So bagi yang rinduan2 tu sila2 la tengok muka nadia nisa sebagai pengubat kerinduan...

P palang S : Pic di atas di ambil dari Mr. Google.. Tarikh da waktu berlaku pada tahun 2011.


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: