Daisypath Anniversary tickers

Sunday, October 28, 2012

Salam Aidiladha

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Mungkin agak terlewat untuk saya wish "selamat hari raya aidiladha" tapi bukan ke raya aidiladha selama 3hari... Takbir pun masih kedengaran lagi... Kire tak la terlewat sangatkan...
Hari ni dalam sejarah idup... Saya tak pernah bekerja bila ada ape2 perayaan mahu pun cuti AM... Tapi kali ni saya terpaksa bekerja untuk menjalankan tanggujawap saya... Nasib baik boss bagi masuk kul 1230pm... Kire sempatla saya bersembayang raya kat masjid... Sempatla saya merasa masakkan ummi...
Walaupun kali ni ummi hanya memasak Nasi beriani...
Bila pergi kerja dengan berbaju kurung... Dan kawan2 lain berbaju raya... Terasa sangat diri ni macam beraya di perantauan...
Sedih dan sayu je bila dengar takbir.. Walaupun umah keluarga tak jauh mane...
Perasaan sedih menguasai diri...


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: